Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Brichete si motivatie

Ai un foc? Foc un ai?
Nu
Ok
A, stai un pic, am niste chibrituri...bate vantul totusi...
Poate merge....

Deschide geaca si reuseste

Multumesc
Cu placere
A, ia tu chibriturile daca vrei, mai am o cutie
Mersi, uite eu am un sapun in plus, sunt sapunuri facute de sora mea....vrei unul?
A...ok...multumesc mult

El mi-a dat un sapun...eu ii multumesc...ii multumesc lui.....ii multumesc
Avea unul in plus......sora lui se pricepe.....sa faca sapunuri....ce priceputa e ea
Ce bun la suflet e el....sa imi dea un sapun....
I-am dat doar un foc....el mi-a dat un sapun.....
Il voi folosi....si ce miros frumos are acest sapun....
Mi-a cerut un foc....prietenie mi-a cerut.....i-am oferit.....si el....mi-a oferit si el
Prietenie......poate nu e mult.....dar mai mult decat nimic
El a cerut un foc.....eu i-am oferit
Si el mi-a oferit......un sapun

Mi-a placut sapunul...e bine facut....si e frumos.....poate fi folosit...si ca sampon
Ce sapun?!....facut de o fata desteapta.....ce sapun....ce sapun

Bai..nu stiu.....am sapun



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna