Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Sa credem in fericire

Toti oamenii vor sa fie fericiti
Ii putem ajuta pe altii sa fie fericiti
Putem si noi sa mergem pe drumul fericirii
O calugarita i-a spus mamei mele:
Daca esti fericita, esti pe drumul cel bun
Ne ajuta si sa fie facuta dreptate cu blandete
Sa avem mancare si pace in suflete
Sa muncim ce ne place
Si sa dispara frica din vietile noastre
Nu e greu sa fii fericit....avem timp

De ce sa iti fie frica de viitor?
Poate nu ai timp?
Daca se intampla acel lucru de care ti-e frica
Tu vei fi acolo
Si vei fi pregatit sau pregatita
Si nu va fi asa cum iti e frica
De exemplu:
Poate cade peste noi un avion
Dar pana sa ajunga la noi...il auzim
Daca nu il auzi?
Accidente se intampla
Dar poate accidentele grave se intampla nemernicilor
Dar nu numai accidentele sunt o problema
Cei ce fac ce nu le place...sufera
Eu m-am lovit de multe ori cand faceam ce imi placea
Dar toate acele dureri mi-au trecut in timp
Nu ma simt bine cand fac ce nu imi place
Faceti ce va place....fiti voi insiva
Daca in acel moment va cadea avionul peste tine
Vei muri fericit daca esti baiat
Sau fericita daca esti fata

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna