Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Foarte probabil

Despre existenta...sa scriu o poezie......fara rima.....nu e poezie daca nu are rima? Atunci....sa scriu....
Ma uit la niste oameni
Exista acei oameni?
E foarte probabil ca exista
Dar e foarte foarte probabil ca exist eu
Eu vad ce e in jurul meu si probabil si ceilalti vad ce e in jurul lor
Dar eu vad...ce e in jurul meu.....ii vad cu ochii mei
Daca inchid ochii....nu ii mai vad.....
Dar eu stiu ca exist....chiar daca inchid ochii
De ei insa.....daca erau la distanta......nu stiu daca exista....dar e foarte probabil ca exista
Au fost langa mine..oameni....am vorbit cu ei.....arata aproape la fel......
Foarte foarte probabil este ca eu exist......foarte probabil este ca existi



Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna