Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Toate fiintele sa fie respectate

Respect furnica
Respect copacul
Respect vita de vie
Respect toate plantele
Respect pasarile
Chiar si gaina
Respect omul
Respect elefantul
Respect florile
Le respect si...culorile
Respect munca omului
Si fericirea...lui
Respect munca noastra...fericirea noastra
Respect frumusetea
Imi respect parintii
Respect fluturii
Respect zborul lor....si al parintilor
Respect religia...
Respect veganismul...
Respect iubirea...si puterea ei
Respect cartile care imi plac
Si desenele de pe copertile lor
Si de pe paginile lor
Sunt om foarte respectos....va respect...te respect
Va respect
Ma respect
Nu ma critic mult
Nu ma schimb mult
Imi cumpar ce imi place
Si este si asta o treaba
Respect primavara si femeile
Respect sarbatorile
Ii respect si pe barbati
Ii respect si pe copii
Sa ne respectam
Sa respectam libertatea
A noastra si a altora
Eu sunt un pitic
Hainele mele sunt colorate
Sa fiti fericiti
Sa fim fericiti cu totii
Sa facem ce ne place
Sa fim buni
S-avem vieti frumoase
Probleme mai apar
Ele nu sunt mari
Sunt medii, mici
Mari sunt doar pentru un timp
Pentru un timp scurt
Apoi devin maai mici
Multumesc ca ati citit...fluturi care zboara...lin
Noaptea vine fara stire
Cerul e senin

Ploua si se face frig
Dar nadajduim un pic
Renuntam la frica

Soarele este pe cer
Ne e cald si iarna
Ne simtim bine si toamna
Primavara, vara
Asta-mi spune verisoara


Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna