Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Ma voi lupta cu raul

Ma voi lupta cu raul
Nu vreau sa fie rau
Vreau sa fie doar bine
Daca ma lupt cu raul
Nu va fi bine
Nu va fi bine dar nu va fi nici rau
Nici rau, nici bine
Va fi rine
Va fi biu
Va fi gri
Lupta nu e colorata
Lupta este intre doi
Intre rau si bine
Lupt cu intelepciune
Nu mai lupt
Este rau, bine, si rau si bine
Ei cum sunt?
Sunt rai si buni
Dar ei?
Ei sunt buni si rai
Tu...cum esti?
Sunt bun si rau
Du-te si te lupta
Ma duc....cu cine?
Lupta-te cu raul
Lupta-te cu binele
Lupta-te cu tine
Lupta-te cu raul si cu binele
Lupta-te cu griul
Cu albul si cu negrul
N-are sens dar lupta-te
Vreau sa te lupti
Dar eu nu vreau
Tu nu vrei dar eu vreau
Pai daca vrei sa ma lupt
Sa ma lupt...cu tine?
Nu...nu te lupta cu mine
Tu te lupti?
Acum nu
Te lupti mai incolo?
Da
Cand te lupti...sa ma lupt...cu tine?
Nu, eu doar iti spun ce sa faci
Aa...eu sa fac ce spui tu?
Nuu...aa...da..te rog fa ce spun eu
Nu vreau....
Nu vrei? Atunci ma lupt cu tine
Tu fa ce vrei, eu fac ce vreau
Eu nu ma lupt cu tine
Dar am un pumn si vine...spre tine
Da...dar viteza ta e mare
Si ma feresc de el
Da...dar eu....tot ma lupt cu tine
Lupta-te...e libertatea ta
Dar eu...nu ma lupt...cu tine
Daca ma lupt....ma lupt cu mine
Lupta-te cu tine...iar eu...ma lupt cu tine
Si eu ma lupt cu mine
Te-ajut si eu...sa te invingi
Nu multumesc, nu am nevoie de ajutor
Te rog, vreau sa te ajut
Nu...nu e nevoie
A...uneori poate?
Nu...nu e nevoie deloc
Bine....daca te lupti cu tinee....
Ma lupt cu mine...desi..nu imi place lupta
Bine...bine ca te lupti...cu tine...nu cu mine...
Imi era putin frica....
E....stai linistit...si mie imi era putin frica de tine
Dar ma luptam cu mine
A....bine..ma duc...sa ma lupt...cu mine

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna