Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Libertate

Libertatea de a muri cand vreau
O am, dar doare....sau poate e nevoie de multa rabdare
Nu am rabdare si nici durerea nu-mi place....
Sunt facut pentru a innebuni?
Am dorinta...de a muri
Nu vreau sa exist
Dar mi-e frica de durere...si nici nu am rabdare
Natura asta....salbatica
Copacii...salbatici si ei...
Animalele....salbaticele...
Oamenii...salbaticii
Nu ne pasa tot timpul de ce vor altii
Facem ce vrem
Viata vrea sa fie libera
Natura vrea si ea sa fie libera
Dar nu toate fiintele sunt empatice
Creatia nu e empatica, creatia e empatica
Fiinta ce este creata sufera sau fiinta creata nu sufera
Daca faceti copii, ei vor sa existe?
Puteti sti?
Poate prin empatie veti sti...daca e bine...sa faceti copii
Timpul trece greu...
Viata e salbatica, viata e iubire
Salbaticia doare, iubirea danseaza
Salbaticii iubesc
Pe salbatici ii doare
Iubirea nu doare
....Le-a trecut durerea....nu e suferinta....nu e nici iubire....
Timpul trece greu....
Este liniste...pace...in sufletul meu
Timpul trece ca valurile marilor albastre
Este pace....in sufletele noastre


Yey...am scris o poezie frumoasa
Mama mea a citit multe carti

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna