Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Intrebare despre discernamant

La spital, mi-a pus o intrebare, pentru a vedea daca am discernamant
Rapid, fara prea, prea multe intrebari, a spus ea
Ce este acesta?
Este...un hAnd gel...cu proprietati antibacteriene
Nu...a spus ea....este un hEnd gel.....nu ai discernamant
Nu..Nu...este hAnd gel
Eu spun ca nu ai discernamnat....mai STAI pe aici
Este o greseala doamna...am discernamant.... dar...spunand el fara sa se auda prea bine...nu am discernamnat
Ea s-a suparat
Cu gelul a aruncat
Si de un pat l-a legat
El...invins...de ea....a spus....se vede ca nu am discernamnat
Daca as fi discernamnat, nu mai eram aici, legat de un pat

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna