Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Intr-o gradina zoologica...ommlogica

Am fost bagati intr-o gradina zoologica
Asta-i adevarul
Si astept sa vina cineva sa ne scoata de aici
La sfarsitul vietii
Cand va veni acest sfarsit
Voi spune multumesc?
Ca sunt liber?
Poate voi spune
Depinde cine vine
Dar ce sunt eu aici?
O carpa de pe jos?
Dar animalul ce este?
O carpa...pentru care abia mai este loc?
Si noi asa vom ajunge?
Nu mai e loc...decat pentru unii oameni?
Care au nevoie de mult loc?
De cat loc au nevoie?
Cerul este mare
S-au dus si pe acolo?
De loc mai au nevoie?
Dar cat de MARI sunt ei?
De nu au loc nici pe Pamant
Sa fim atat cat suntem....e loc pentru-animale, e loc si pentru noi
Frica ne umfla, frica e mandrie.....
Uita-te la el....ti-e frica?
Nu...raspunde el...
Minti?
Nu
Dar el minte
Ii este frica
Dar cine l-a intrebat daca ii este frica?
El s-a intrebat si tot el a raspuns
S-a mintit
Dar frica tot i-a fost
Si ce-a facut...daca i-a fost frica
I-a spus...pleaca de aici....aici e locul meu
Animalul a plecat...din casa lui
Statea langa un copac
Aceea era casa lui
Dar omul....s-a plimbat...
Pe animal l-a tot alergat
Animalul demn...pana la urma....l-a latrat
De ce ti-e frica omule?
Ce tot ai cu mine?
Nu pot vorbi cu tine
Nu inteleg ce spui
Nici eu nu inteleg ce spui
Dar totusi inteleg ce faci
De ce nu ti-e de-ajuns sa intelegi ce fac?
De ce vrei sa stii atat de multe?
Asculti fiecare...latrat
Ce iti lipseste...omule?
Eu stau si singur
Dar tu...vad ca nu poti
Ai o slabiciune
Imi pare rau...
Si eu am slabiciuni
De tine nu mi-e frica
Dar viata nu-i perfecta
Viata e trista
Ma vezi ca rad ca tine...?
Si vreau atata fericire?
Ai tu o slabiciune...
Invata de la mine....sunt doar un caine
Tu doar un om
Fugi de durere...
Nimanui nu-i place....
Dar eu nu fug de ea
Mai mult nu stiu
Sunt doar un om
Mi-am adus aminte
A fost durere mare...
Acuma e mai mica....
Poate ca asa se vindeca durerea
Doar ca unele se vindeca repede
Altele in timp
Rabdarea doare...dar nu doare mult
Sa aveti o zi frumoasa si sa aveti des o durere mica
Bineinteles...nu vi se intampla ce va urez eu
Poate veti avea o viata chiar mai frumoasa de atat

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna