Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Se poate să nu mai fim răi niciodată?

Mă străduiesc să fiu bun....
Mă străduiesc să mă schimb....
Nu pot să fac o schimbare mare sau foarte mare....începe să doară...doare
Făcând asta pentru mult timp....e mai greu apoi să merg înapoi
Ceea ce...e bine...pentru mine...
Durerea e rea
Dacă nu ar fi durere...sufletească sau trupească...nu ar mai fi rău
Te gândeșți că dacă nu mă doare pentru durerea altuia aș fi rău?
Dar dacă durerea altuia nu ar mai fi?
Atunci de ce să mai fie durerea mea?
Eu nu vreau să mai am durere pentru nimeni...nici pentru mine....nici pentru alții
Dacă pentru alții nu mă mai doare....pe ei îi mai doare?
Nu știu....dar am citit...sau am văzut într-un videoclip....și am văzut apoi și în realitate că e adevărat......contează cum reacționăm la durerea altuia
Ideea este să reacționăm astfel încât durerea să îi scadă...să nu ne speriem mult...
Dureri mari pentru foarte mult timp...nu cred că există....
Contează cât timp...există o durere
Vrei să ajuți...ajută...dacă știi cum să ajuți
Dacă nu știi...și ți se cere....poate ar fi bine să ajuți....
Dacă nu știi...fă cum crezi tu că e bine
Eu nu le știu pe toate
Să îți spun ce să faci...când cineva are nevoie de ajutor....sau când ai nevoie tu de ajutor
Mama mi-a spus: tu știi ce îți face ție bine
A spus foarte bine
Așa că eu nu știu ce îți face ție bine, tu știi
Eu știu ce îmi face bine mie

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna