Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

La ceasornicar

M-am dus la ceasornicar....vroiam să mă învețe să repar...ceasuri...
Nu era acolo.....
Spațiul mic...cât o cutiuță de mare.....ăăm...mai mare.....unde repară el ceasurile de obicei...era și este la intrare...intrarea într-o farmacie.
Am întrebat-o pe doamna ce lucrează acolo la ce ora vine domnul care repara ceasuri.
Mi-a spus că nu vine azi...este în concediu medical
Știam că domnul ceasornical este în concediu medical...scria pe ușa...eu vroiam să știu la ce ora vine...atunci când vine...acest reparator de ceasuri...care...uitandu-ma la ceas...parca tot...nu vine....nu vine...

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna