Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Despre fotbal

Imi place fotbalul
Imi place sa alerg
Astept mingea
Nu-mi paseaza nimeni
Mai astept putin
Suteaza unul pe langa
Îi zic: paseaza si tu te rog uneori
El tace
Mai alerg pe acolo
Ajunge mingea la mine
Pasez
Ăla alearga si el pe acolo
Iar nu paseaza
Ma gandesc ca joaca singur
Are nevoie sa dea gol
Are nevoie sa dribleze
Reuseste el ceva pe acolo
Dar nu cred ca e multumit
Mai incearca de cateva ori la fel
Nu prea ii merge
Cred ca echipa adversa ii face probleme
Ar vrea sa fie extraordinar
Cred ca ar fi bine sa ii zic ceva
Nu sa ii cer pase
A driblat pe unu
Strig: extraordinaar
Îmi pune pase
Trag repede un șut pe langa
Ma uit apoi la ceilalti cu o față stupidă
Tac si eu puțin
Se uita si ei la mine cu o față stupidă
Tac și ei
Apoi cad din cer peste toți biciclete din bumbac

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Nu orice munca este fapta buna