Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Cate frici sa inventez?



Frica de inaltime
Sunt cam sus pe scaun
Frica de medici
Hm...ma doare ceva?
Nu
Frica de greseala
Probabil voi gresi candva
Cand? Acum? Scuze...
Daca erai atent...nu te-as fi calcat pe picior
Frica de a nu mi se fura ceva
Frica de a nu fura eu ceva candva
Frica de a sta prea mult la computer
Frica de a sta
Frica de a alerga
Frica de a nu innebuni
Frica de a nu innebuni pe ceilalti
Frica de ce spun ceilalti despre mine
Frica de ce spun eu despre ceilalti
Frica din prezent
Frica din viitor
Frica ca un rau din trecut se poate intampla iar
Frica de suferinta
Frica de chei
Frica de ceasuri
Frica de lingurite
Frica de bani
Frica de carti
Ce mai am prin camera?
Frica de tastatura
Vedeti?
Frica nu este de ceva.....
Frica este....
Deci ce e cu ea?
Este o inventie
O putem schimba
Nu mi-e frica de inaltime
Nu mi-e frica de medici
Si nici de tastatura
Seara buna....creatorilor

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna