Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Radeti prea des

Radeti prea des. Ce aveti de spus in apararea dumneavoastra?
Onorata instanta, in primul rand, vreau sa incep prin a spune ca mereu am fost un om onest. Insa la un moment dat in viata mea au aparut niste probleme, si atunci glumitza a aparut pentru a-mi da o noua sansa. La inceput totul a fost bine. Glumitza lucra in viata mea. Insa oamenii au inceput sa remarce acest lucru si au inceput sa isi puna intrebari. Poate suspectau ca lucrez cu glumitze de contrabanda m-am gandit initial. Apoi m-am gandit ca poate glumitza nu este de calitate si poate pune in pericol sanatatea celorlalti. Vedeti dumneavoastra, glumitza a fost uitata pentru mult timp. Oamenii sunt suspiciosi cand este vorba de aparitii misterioase. Din punctul meu de vedere, acum ca a aparut, ar fi bine sa o apreciem si sa luam masuri pentru a pastra glumitza in vietile noastre. Nu ne putem asuma riscul de a o mai pierde inca o data. Din punctul meu de vedere, este nevoie ca glumitza sa fie asumata la nivel guvernamental. Cred ca este necesar ca aceasta sa fie trecuta in Constitutie, si anume dreptul omului la glumitza. Pe langa drepturi, avem bineinteles si obligatii. Eu zic sa o trecem si acolo, sa fim siguri ca nu mai dispare. Avem capitolul trei al constitutiei, indatoririle fundamentale ale cetateanului. Asa cum avem obligatia de a respecta paragraful 3 al articolului 56 referitor la contributii financiare care spune: "Orice alte prestatii sunt interzise, in afara celor stabilite prin lege, in situatii exceptionale" la fel de important consider ca este obligatia de a promova glumitza prin mijloacele pe care fiecare le avem la dispozitie.

Bibliografie
http://www.cdep.ro/pls/dic/site2015.page?den=act2_1&par1=2#t2c3s0sba56
data accesarii site-ului:15.11.2020

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna