Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Pasiunea mea secreta

Acum, ca v-am captat atentia, as vrea sa va povestesc despre pasiunea mea secreta. Nu obisnuiesc sa vorbesc des despre asta....e ceva despre care vorbesti mai greu....dar totusi cred ca este momentul potrivit. Deci, sa purcedem. Pasiunea mea secreta este....prajiturica. Daca aveti bunavointa de a ma urma in camera din spatele acestui frigider...va voi prezenta un model recent de prajiturica...este vorba de o prajiturica careia nu ii place sa iasa in evidenta...desi rezultatele sale nu dezamagesc niciodata. Este vorba de prajiturica facuta in stil rococo. Este adevarat ca stilul Rococo a aparut in Franta in anii 1730 ca o reactie la stilul formal si geometric al lui Louis XIV. Dar de ce sa ne gandim la asta? Partea buna in ceea ce priveste aceasta prajiturica este faptul ca prajiturica este comestibila. Asta pentru ca bucatarii nostrii depun mult efort in acest sens. Ati putea zice....Pai da dar in ziua de azi ce prajiturica mai este comestibila? Si poate ati avea dreptate. Insa pe bucatarii nostrii nu ii intereseaza acest lucru. Vedeti, ei sunt artisti. Ei nu gandesc in termeni de comestibil sau necomestibil. Ei se ocupau cu modelaj in lut si sculptura in lemn. Pentru ei prajiturica este o arta, ce imbina valorile traditionale cu placerea de a da din maini, pentru ca pana la urma, nu-i asa, avem nevoie sa ne mai si miscam. Eu zic ca aveti nevoie de aceasta prajiturica dar bineinteles aceasta este doar parerea mea. Inca nu am sa va oblig sa o mancati, stati linistiti, uneori respect libertatea, insa este bine sa aveti in vedere ca am depus un efort destul de mare pentru aceasta prezentare, iar daca nu o veti manca, adica daca nu aveti incredere in aceasta arta a imbinarii intre alimente si frumusetea sculpturii in lemn, pentru ca, nu-i asa?, uneori si scoarta de copac este un aliment, atunci voi respecta totusi munca acestor artisti si voi recurge la cea mai blanda posibil metoda de a va determina sa o mancati. Acestea fiind zise, va indemn sa reflectati asupra acestui subiect...al prajituricii in stil Rococo. Cine stie, intr-o zi ar putea salva lumea

Bibliografie:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rococo
data accesarii site-ului: 13.11.2020

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna