Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Farmacie

Un nene intra intr-o farmacie.
-Aveti ceva pentru capatzana?
-O, avem aceasta caciula in stil rococo. Ce parere aveti?
-Nu doamna, ma dooare capul.
-O, da cine v-a lovit?
-Nu cred ca este intamplator ca ma intrebati acest lucru. Eram la mine in camera, linistit, cand deodata, ma loveste o idee.
-Descrieti ideea, in functie de ea, poate gasim un tratament.
-Asa, deci cum stateam eu acolo, mi-am adus aminte ca am uitat lumina deschisa in beci. Cand sa cobor, hop, am dat cu capul de zidul ala de deasupra
scarilor..nu stiu cum se numeste...
-Da, da, am inteles, continuati....
-Ajung jos, inchid lumina, si vreau sa urc inapoi. Era intuneric, dar locuind acolo de mult, m-am gandit ca am retinut pozitia treptelor. Urc doua trepte, ma impiedic, si ma lovesc iar la cap. Aprind din ou lumina, si urc si ma duc la mine in camera. Ma pun in pat...si imi dau seama ca am lasat lumina aprinsa. Dar m-am gandit. Nu ma pacalesti si de data asta. Chiar in acel moment, ma suna un prieten si ma cheama sa il ajut sa mute mobila. Eu, baiat saritor, nu stau pe ganduri. Ma duc. Ajung la fata locului, avea de mutat o canapea...zic...lucru simplu...ce se poate intampla...Pun mana pe canapea, facem cativa pasi, si simt ca ma pisca ceva. Colac peste pupaza, ce sa vezi...ma piscase de mana...o pupaza....daca va vine sa credeti...eu m-am speriat....cand sa ma intorc sa fug...am dat cu capul de un perete....
-Am inteles domnule, nu e nevoie sa continuati, am un tratament pentru dumneavoastra. De acum, cand stati in camera dumneavoastra linistit si va vin idei din acestea....sa faceti economie la lumina, sa ajutati pe cel ce va cere o mica favoare....idei bune dealtfel...nu zic nu....purtati aceasta caciula in stil rococo...si totul va fi bine

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna