Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Constanta, ubirea mea

Constanța, toamna, sunt frunze pe faleză
Si marea-i agitată si aceea.... nu e o falezăăă
Ia du-te domle de aici
Si marea-i agitata?....sa fie sanatoasa
E ea cam suparata.....
Mai luna ti-am spus doar... ca eu vreau sa dorm
Iar tu la ora asta...imi spui..poezii?
Luna asta, ea tot nu sta cuminte
Tot trage si tot trage...dar nu ma las...
Decat poate...nu, nu ma las
Tu vrei maree
Vrei si efecte, chestii
Ca mult e pân' la luna....
Vrei sa impresionezi
Si m-ai gasit pe mine
Cand poti si tu, nu vezi?
Ia misca si ridica
Si-apoi inainteaza
Si du-te catre mal
Nu te opri...mai... pedaleaza
Acolo-i pentru tine
Si-acum ca am scapat
Pot sa citesc revista
Despre furnici si Tat

Bibliografie
https://www.scientia.ro/univers/sistemul-solar/7659-cum-functioneaza-mareea-acelasi-mecanism-ridica-nivelul-apei-pe-terra-dar-are-multe-alte-efecte-extraordinare-asupra-pamantului-lunii-si-la-nivel-intergalactic.html

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna