Poezii si glume / Poems and jokes

Buna ziua. Pe acest blog veti gasi poezii si glume scrise de mine(Stefan). Sunt si cateva videoclipuri de pe youtube care nu sunt facute de mine. Hi. On this blog you will find poems and jokes written by me(Stefan). There are also some videos that are not made by me.

Cine sunt eu?

Cine sunt eu? Cine sunt eu? Eu sunt in teatrul meu
Dar cine sunt eu? Cine sunt eu? A, asta nu stiu eu
Cine sunt eu? Cine sunt eu? Eu sunt in teatrul meu
Dar cine sunt eu? Cine sunt eu? Eu sunt in teatrul tau?
Cine sunt eu? Cine sunt eu? Eu sunt in teatrul meu
Cine sunt eu? Cine sunt eu? Eu sunt in teatrul meu
Hei cine sunt eu? Cine sunt eu? Deci sunt in teatrul tau?
Hei cine sunt eu? Cine sunt eu? Haide in teatrul meu
Cine sunt eu? Cine sunt eu? Haide in teatrul meu
Cine esti tu? Cine sunt eu? Haide in teatrul meu
Cine esti tu? Cine sunt eu? Unde e teatrul meu?
Hei cine esti tu, cine sunt eu, ai vazut teatrul meu?
Cine esti teatru? Cine esti meu? Unde e teatrul meu?
Cine esti tu? cine sunt eu? Asa e teatrul meu
Asa faci si tu, asa fac si eu, suntem in teatrul meu
Ai vrut aici, am vrut si eu, teatrul teatrul meu
Acum e teatru, acum sunt si eu, in teatrul teatrul meu
Mai vrei o data sa ne jucam in teatrul teatrul meu?
Si te invarti, si ma saluuuti, in teatrul teatrul meu
Si esti fericit...si iar te invarti asa e teatrul meu
Mai vrei sa pleci sau stai aici in teatrul teatrul meu?
Sa ne distram sa ne jucam in teatrul teatrul meu
Si staaaai aiiiici...si nu plecaaaaam...am tras cortinaaaa....
Ca-n orice teatruuuu... al unui teatruuuuu....teatrul teatrul meu

Comments

Popular posts from this blog

Suntem diferiti, dar nu foarte

Despre fotbal

Nu orice munca este fapta buna